Slavica Biderman, avtorica priročnika Ravnovesje na visokih petkah, da lažje ubežimo demenci, piše in predava o tem, kako s pravim načinom življenja ohranimo svoj spomin in se tako izognemo demenci ali jo vsaj odrinemo za nekaj let.

V priročniku opominja na aktivnosti, ki jih že poznamo, ampak nanje pozabljamo. Naše telo pričakuje vsaj nekaj gibanja in razmišljanja, pa veselja in ljubezni, možgane pa je treba trenirati, da ostanejo v dobri kondiciji in jih sproti čistiti bremen in zamer ter se predvsem izogibati stresu, ki ga avtorica poimenuje tudi strah.

Največ lahko storimo sami, preden se znaki demence sploh pojavijo. Kot že tolikokrat slišano, je način življenja tisti, ki odločilno vpliva na zdravje in s tem tudi demenco. Izpostaviti gre dejstvo, da so ženske dvakrat pogosteje izpostavljene, zato morajo biti še posebej pozorne.  Predavateljica je izpostavila ključne dejavnike, ki v največji meri preprečujejo ali blažijo demenco: okrepiti si imenski sistem, najti obliko gibanja, ki nas veseli, v življenje vključiti ples, petje in še enkrat petje, pa uživati hrano, bogato z avtohtonimi sestavinami, blažiti stres z dejavnostmi, ki so nam blizu, biti zadovoljni sami s seboj in predvsem okrog sebe imeti krog ljudi, ki jim zaupamo in se z njimi lahko družimo, saj druženje je tisti odločilni dejavnik, ki v največji meri vpliva na pojav demence.